Wanneer kan jij je uitzendbureau verkopen?
Je komt niet aan uitzendkrachten. De arbeidsmarkt is krap. Dit betekent dat je actie moet ondernemen om kandidaten te werven. Hierbij spelen social media en online marketing een grote rol. Ontbreekt het je aan kennis en wil je deze ook niet opdoen? Onvoldoende financiële middelen of is een online strategie opstellen niets voor jou? Dan kan dit een reden zijn om je uitzendbureau te verkopen.
Of het zit je financieel tegen. Inflatie, loonkosten, hoge energieprijzen, belastingen en investeringskosten voor automatisering zetten de liquiditeit van je bedrijf onder druk. Betaal je met moeite je rekeningen? Dan is het waarschijnlijk tijd om je uitzendbureau te verkopen.
En soms is het heel simpel. Het is misschien het perfecte moment. Grote marktpartijen zijn steeds meer op zoek naar uitzendbureaus om over te nemen en te laten groeien. Komt zo’n aanbod op je pad? Denk er dan serieus over na om je uitzendbureau te verkopen.
Benieuwd naar wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op.

